Karin, en ängel i min bloggvärld!

Min söta kusin Karin ska fixa till min blogg, jag har ingen koll alls på hur man gör så hon är räddaren i nöden. Stört snygg är hon med men det hör egentligen inte hit, att hon är en hejjare på att skissa/rita hör inte heller direkt hit men jag ska se om jag får lägga upp hennes bilder på min blogg för de förtjänar lite tid i rampljuset(för min blogg är ju så himla känd, har tom ett snitt på tvåsiffriga besökare, vilket kan betyda 99 eller hmm, 10?)

har inte gjort nånting sen jag skrev sist, känns så onödigt att jobba på fredagar för jag gör ingenting medans barnen kollar på tv/spelar nått. Jag hade dessutom sett fram emot kvällen hos erica som nu blev inställd pga att hennes värdföräldrar inte ska åka förens imorgon, är inte alls lika taggad på den nya planen, som är utgång här i området, ett ställe som heter cornerstone! men det är bara att tagga till!!

puss

Kommentarer
Postat av: ida

åh nej maria, de kan du ju inte göra ! de är de sista du ska skicka hem.. hur ska du klara dig utan den ? :O

2009-05-30 @ 10:39:27
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0