Klarr!!

Shit alltså, nu var jag ute lite i sista sekunden!
Våra uppsatser måstevara inskcikade till vår lärare på mejlen kl 00.00 den dag de ska vara inne, det har hänt både en och två gnger att jag skickat in dagen efter(lite dumt kanske) och efter 12, har dock aldrig varti några problem, har fått A iaf:P så jag var inte så orolig med slutuppgiften som skulle skickas in på nån sida som heter turnitin.com. Den webbplatsen matchar din uppsats med nätet för att se om du kopierat det du skrivit från sidor på nätet eller från böcker. Har aldrig varit inne där innan dock och kl 23.57 så ser jag att det står "am i able to turn it in after due date: NO!" Shit pommes!! kl 00.00 så skulle det inte gå att skicka in något mer, panik! så skriver klart sista meningen(var faktiskt klar) och skyndar skyndar, men.....jooo jag hann! Sablars tur!

Det var den dagens panik det

En annan sak jag har tänkt på idag att jag inte vet om jag pallar stressen att bli mamma. Jag får psykiska besvär av att ta hand om valpen. Inte det här med att han kissar inne och allt sånt utan det att han rullar ögonen när han sover och man bar ser vitan och måste vecka honom för att se så han fortfarande lever. hade problem med att skriva uppsatsen då han låg här och sov bredvid mig och slutade andas för någon sekund och hela jag bara stelnade, efter det kollade jag på hans bröstkorg varannan sekund för att se om den rörde sig. Sen så rycker han lite när han sover med. Usch säger jag bara, hur jävla nojig kommer jag då inte bli med mina barn?? Får hoppas att jag lugnar ner mig tills den dagen kommer, har ju några år på mig iaf.

Fick höra av v-mamman att de ska ta kort på mitt rum till den nya au pairen med, fuck, orka städa!! Ser ut som hej kom och hjäääälp mig! Resten av huset ser ju ut som skit, med saker och papper och allt du kan tänka dig i en enda röra så jag lägger ju min energi på att sortera och organisera där, när jag väl kommer till mitt eget rum så finns det helt enkelt ingen energi längre! Men det är bara att ta sats och göra det!

Har inte tagit några kort idag heller, men imon ska jag sminak och göra mig iordning efter träningen så då ska jag göra det:D

godnatt, puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Been there :P jag undrar hur många gger jag inte har haft uppsatser som ska lämnas in till 00.00, o hur många gger jag faktiskt fått in dem i tid :S Duktigt att du lyckades bli klar iaf :)

2009-05-06 @ 14:22:32
URL: http://angelicamagito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0