Laga mat, bra eller anus?

Jag gillar inte alls när min värdmamma lagar maten. Jag vill ju helst iofs inte göra det(trots att jag faktiskt är himla bra på det nu:P) men när hon gör det så får ju jag oftats städa upp köket ändå, och gud så hon slabbar. Man kan hitta matrester i hela köket och hon använder massvis med mått och kastruller och ofta så är handtagen till allt också flötiga och äckliga.När jag lagar mat så diskar jag hela tiden upp det jag använder medans jag lagar så det blir inte alls lika jobbigt. Tror faktiskt det blir mindre jobb för mig om jag både lagar och städar än att städa efter att hon har lagat och det säger en hel del!!!
Ja som ni förstår så är det hon som lagar maten idag:P

Blev ingen träning idag förresten:P Tvättade ju håret i morse så ville inte förstöra det, men imorgon då gäller det!:D
Hoppas det blir sol imorgon så jag kan sola lite med, looove solen! Ska försöka få med erica så jag slipper ligga ensam:D

pussas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0