long time no seen!

Säger man så? Eller säger så gör man ju, men skriver man så med?

Jajaaaa, iaf så blev det utgång i fredags, jag, erica, carro och carro, det finns två carrosar! dock heter en caroline och en carolina. Senare joinade även ann och jonna. Vi gick till klubben XII. Jag stötte på bartendern, vi tjejer tog i princip var sin:P Iaf så vet jag inte om det gick så bra, eller vi pratade lite och jag fick gratis drikar, men sen blev kvällen för min del alldeles FÖR kul. hade inte ätit nått sen 11 på morgonen, förutom en banan, och ja...ni kanju tänka er själva. Men fram tills dess så hade jag skitkul iaf:D

Så Snälla carro med e följde med mig och så tog vi en taxi hem. Fick stanna två gånger på vägen för att släppa ut lite av det roliga men hem kom vi iaf!

Sov till 1 tror jag och så var det bara att ta sig upp, dricka vatten, äta en banan, fixa till sig och åka in till City för att möta upp Ida och Emma. jättekul att träffa folk från sverige igen!! vi ahde en trevlig lunch på 5th ave, sen var jag tvungen att åka hem rätt snabbt igen. Var tvungen att vara hemma till 7.15, ringde hem och frågade för hon sa att det fanns en chans att de skulle ut senare, men iaf så skulle dom inte det, tåget jag ville ta var hemma 7.24 så det gick inte. iaf så byter jag ju tåg i Secaucus, vi väntar och väntar och väntar....vi hör inget om vad som hänt tåget, coh det står inget heller. Dock så har jag rätt trevligt en man i 50-55 års åldern frågar vad min tatuering betyder och sen snackar vi en lång stund, typ 45 min!! lärare på college, konstnär och vegetarian. dock inte pga djuren utan av spirituella skäl. Nått om vibrationer, jag fattade inte riktigt, men iaf så har växter en vibration, fiskar två, djur tre och vi männiksor har fyra, och man vill äta så lite vibrationer som möjligt för att hålla skadan nere så alltså äter man dom med en vibration, han låter helt koko nu när jag skriver men han var himla trevlig! Fick hans visitkort så jag skulle kunn kolla in hans hemsida:P

Ja just det, tåget:) iaf så kom det upp att det var 30 min försenat, okej, jag skulle fortfarande hinna hem så det var lugnt. Tåget kommer och alla blir superglada........MEN
vi får ite gå på, tåget är sönder och de säger att vi får vänta på nästa, känns ju lagom kul när jag tom ringt och frågat om jag kunde ta det nästa tåget. tänkte det att nu kommer dom ju tro att jag ljuger!! Men ringde hem coh det var lugnt, när jag väl kommer hem så är de itne ens redo för att gå och pratar med mig i typ 10 minuter. tack för den!

nu jobbar jag, borde plugga men pallar inte!! usch alltså! Imorgon blir det six flags, går åt en del pengar, men det får man ta! Man lever ju bara en gång, right!

utekvällen i bilder:

Vi hade kul på tåget in:P


På utestället! Carro med a, erica och carro med e


Jag och Carro


Vi träffade en tjej från NY som hette Bridget(som angies hund) som var jättetrevlig men som såg ut som Marilyn Manson:P

PUSS

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tycker jag känner igen det där aningen hehe :P Du skulle nog inte mobbat mej hörru :P

MEn nu blire snart SIX FLAGS :D Weeeiii!

Puss på daj!

2009-05-10 @ 14:32:34
URL: http://angelicamagito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0