Men sen då?

Jag inte riktigt bestämma mig för vad jag känner över att komma hem igen. Det ska bli fruktansvärt skönt att ha ett liv som jag själv bestämmer helt över, bo själv när den dagen kommer om inte allt för lång tid, känna mig fri på min fritid, vilket jag inte riktigt gör här och att slippa plocka undan efter en hel familj på 5 pers! Men samtidigt så vill jag inte alls komma hem, behöva ta tag i min framtid, åka in isamma liv som jag hade innan jag åkte, ett liv som jag ÄLSKADE! men jag vill ha något nytt, spännande och fresht helt enkelt. Samma människor och samma i-landsproblem, usch alltså!! Fatta mig inte fel:P jag längtar ihjäl mig efter mina vänner men jag vill ha några nya ingredienser i blandningen:D

Så ja som sagt, blandade känslor inför detta med hemkomst, kommer säkert vara underbar den första veckan men sen kommer jag krypa utmed väggarna, ska försöka mildra detta lite med attverkligen försöka få jobb snabbt!

På fredag ska jag, mamma och tuva till orlando, florida för att gå på Disney World, gud vad härligt med gassande sol och massa prinsessor till prinsessan:D

Har ätit blåbär idag, de var mastordonta(stavas det så? Johanna som lärde mig detta ord som betyder gigantiska) tog tom kort på den vindruvsstora bären:


Här är bilderna från i fredags med, den där skrattande fredagen som var sjukt kul:D

Carro


Snygga jag

Ja, detta inlagget skrev jag igar och sen dess har internet pa min dator inte funkat sa nu sitter jag pa familjens dator som ju inte har mina bilder:P Far lagga upp de fula bilderna pa erica och issa nan annan dag:) Det ar iaf sol sa jag ska forsoka ringa disney och boka om en middagsreservation och sen sooola:)

pussas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0