ofrivillig sovmorgon

I morse så gick jag upp och gav barnen mat och allt sånt, sen skulle jag gå och lägga mig en timma igen för att sedan hämta erica vid 10.15. Dock så funkade inte den planen riktigt, mobilen ringde, jag stängde av och somnade om:P 10 minuter efter jag skulle hämtat upp erica så kommer hon in på mitt rum, insläppt av mamman. Grattis. Det blev till att slänga på sig träningskläder och packa väskan på 3 minuter, fick dock med mig allt, är lite stolt!!

lite träning med en fruktansvärd träningsverk efter Zumban i måndags, vi hade bestämt träff med Cindy från holland och vi tre åkte till IKEA för lunch och inköp av marabou, mummma!!

Skulle nu ut och välkomna barnen hem när de gick av skolbussen, hade hunden i famnen och snubblade på tröskeln och vrickade foten(inte fotleden utan ovansidan på foten, gör stört ont!) Jag brukar aldrig gå ut och hämta dom, så varför ska jag straffas när jag för en gångs skull gör det??

Jag är himla sugen på min nyinköpta choklad men ska ju inte äta sånt påveckodagar, har skitit sig alla andra dagar denna veckan så då kan jag lika väl äta den ändå eller hur?! Den ropar på mig ju:D

nej nu ska jag skicka hem L:s playdate och sen sätta ihop lite outfits, ett steg närmre korttagning iaf!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0