Princeton!

Jag hoppar över den svenska festen ikväll även om Erica hela tiden får mig att vilja åka dit:P de ska ge ut goody-bags från björn borg, för de har precis öppnat en butik på manhattan! Ska ut och äta middag med Malin och sen ta tåget till Angelica i Princeton, ska bli kul att se. Vad jag har hört så ska det vara en fin stad!

Skolan i morse, sprinklerna, ni vet dom där som vattnar gräsmattan gick på vid 6 och det låter som 17 i mitt rum, så då vaknade jag iaf, och kunde inte somna om. Vi pratar en massa om schizophrenia och jag gillar det inte riktigt. Man får det i tonåren och i början av vuxenlivet och jag vet att det låter skitudda:P men jag har verlkigen fått för mig att min hjärna ska få för sig nått när jag hör/läser så mkt om det. Fy vilket hemskt liv! Men nu ska jag iaf läsa två böcker till och skriva ett 5-sidigt arbete så riktigt så paranoid är jag inte:P Har inga fler lektioner nu, bara arbetet som ska skickas in på tisdag och sen tisdagen efter det så har vi provet. Saknar en riktig avslutning med sång och ljusklädda elever:D

Det spelas en sån fjantig låt på radion här hela tiden nu, tror den heter Birthday Sex, här är delar av texten:

....Don't need candles and cake
Just need your body to make...
Birthday sex...Birthday sex
Birthday sex...Birthday sex
.....
First, I'm gonna take a dive into the water,
Deep until I know I pleased that body
Or girl without a broom I might just sweep you off your feet
And make you wanna tell somebody...how I do
Or maybe we can float on top my waterbed
You close your eyes as I im-prov between your legs
We work our way from kitchen stoves and tables,
Girl, you know I'm only able to please
Say you wanted flowers on the bed
But you got me and now it's on again

alltså? haha:) det bästa är ju iaf det med att broomen ska sweepa henne off hennes feet.

Ohh ikväll ska jag ha på mig mina neonrosa jeans. Måste verklige visa er mina senaste inköpa, har blivit en del på senaste tiden:D

Här är en bild på jeansen från levi's hemsida:



Nej nu måste jag pluggaaaaa!

Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahah jag veet det är lite småirriterande med alla de där låtarna på radion. Först hör man "don't trust a hoe, never trust a hoe..." o så byter man kanal o då får man höra om birthday sex ist.. finns det inget annat o sjunga om eller?



Yippie ja vad bra att du kommer hit ikv :D

2009-05-01 @ 22:03:09
URL: http://angelicamagito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0