Regnet det bara öser ner...

Ja som överskriften skvallrar lite om så regnar det, började lite i lördags, vräkte ner i söndags, och från och till idag. Vart tog de 35 graderna vägen???

Zumban idag var riktigt jobbig, skönt jobbig, men jag har ju inte tränat på hela två veckor, vilket kändes mer än jag trodde. Tog lunch hos Erica och sen blev det några avsnitt av "make me a supermodel" på tv. Åhh gud vad kilaran är snygga, vilka kroppar, nästan så man inte vet vad man ska ta sig till!

Tog inga kort idag, sorry, får bli imorgon efter allt skrivande på psykologiuppgiften, som jag borde gjort lite på idag, men jag har inte ens tittat på, fyy maria!!

Var och fikade med Malin innan ikväll, starbucks stängde så vi åkte till Dunkin Donuts, Två mexicaner? som glodde som 17 när vi stog där och skulle välja något. Den ena säger "hallo" när vi kommer in "hallo" svarar jag. Sen glor dom och glor, skitläskigt att ha 4 stora ögon stirrandes på en. Sen tyckte hallokillen att han fick för lite uppmärksamhet så han sa "hola"(spanska, vilket ni säkert redan vet), jag log till svar, sen sa han "salut"(franska, visste ni säkert också) jag log till svar igen och sen fortsatte han med fler språk. För att få tyst på honom så beställde jag det första jag kom att tänka på, en donut med chokladglasyr:D


bild från: Posterspoint.es

Känns skitkonstigt att det var sista gången jag såg henne, eller ja, sista gången i USA. Ledsamt och tomt känns det, men jag fick en locktång:P

Puss och godnatt/godmorgon på er!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahhahah, fick du tyst på honom genom att beställa en donut menar du? Haha du är ju himla kul ;D

2009-05-05 @ 15:25:20
URL: http://angelicamagito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0