Rocky

Han är ju så söt, vovven rocky, men usch vad jobbigt det är att ha en valp alltså! Pappan bad äldsta killen D att kissa honom, han är ute i 10 sekunder och sen kommer han in igen och säger att han vägrade kissa!! Hallå, ge honom lite tid! Så en minut senare så bajsar han på golvet i köket, grattis!
Sen så åker alla så jag får ta hand om honom, tar ner honom till mitt rum för han hatar att vara inlåst i sin bur, genast så kissar han på mitt täcke, så nu fick jag tvätta det med. Nu sitter han iaf i buren, och gnäller och skriker och tjuter, ja ni förstår, shut up!!

Första träningen sen tatueringen, alltså 2 veckor, får se om jag har nån kondis kvar, det är tveksamt.

Återkommer, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0