SIX FLAGS!

Idag bar det av till six flags great adventure, alltså Liseberg gånger massor:)
En himla massa springande hit och dit blev det också! Tog en buss härifrån in till City, fick springa som små illrar för att hinna till buss nr två eftersom buss nr 1 var sen. Sen så åkte ju bussen 15-20 minuter senare ändå så vi sprang helt i onödan. På vägen hem fick vi springa till bussen igen, meen, det var hur mkt folk som helst som skulle hem igen så vi kom inte med första bussen utan fick ju vänta 20 minuter på nästa, så så dprang vi i onödan igen, kommer till city och ska byta buss, får höra att bussen ska gå om 3 minuter och spreinger igen, tror ni bussen gick när den skulle?! Nepp såklart så sprang vi i onödan igen! Fick vi veckans träninga iaf:P

SÅ SATANS KUL VAR DET!! Herregud! Vad jag älsar berg-och-dalbanor! Den bästa ver El Toro. Som balder på liseberg fast dubbelt så bra! Kändes som den första hissnande nedförsbacken aldrig tog slut, och det gick stört snabbt hela vägen, både uppåt, neråt och i kurvorna! Hemma så går det ju alltid saktare i uppförsbackarna och i kurvorna. Här gick det ju sjukt lika snabbt som i nedförsbackarna, överallt! Den värsta var dock avstängd! Tror jag hade åkt den om den hade varit avstäng, kan ju itne åka dit och inte åka den, men nu har jag iaf nått att skylla på och slapp fundera över det.


El Toro, den första branta backen är den till vänster


El Toro


Den som var avstängd, 90 grader både upp och ner, herregud!!

såg/hörde två grupper med svenka killar under dagen, båda gångerna pratas det om deras snygga utseende inna vi fattar att de är svenska, måste sluta med det för om det är en snygg kille, så är han svensk. Dessa killar var alltså de enda snygga som sågs under hela dagen!

Många av oss brände oss, det var solsken men blåste en del, jag var en av de få som inte brände mig(bara lite i hårbottnen) TRODDE JAG! kom hem nu och kollar mig i spegeln, axlarna är röda och även dekolletaget(urringningen) har även lyckats skaffa mig en fin vit rundel i mitten där halsbandet har hängt, grattis
Ser ni halsbandets fina ring? Fan vad rött det är alltså!

lägger in lite bilder på de andra berg-och-dalbanorna:






Jag glad som sjutton!:


Nej nu är det dax att sova!

Inget plugg idag heller förresten, varför göra idag vad du kan skjuta upp till imorgon?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0