Soldäck!

Jag älskar detta husets soldäck! Har legat där ute i 1,5 timma nu sen övertog skuggan soldäcket och jag orkade inte flytta ner på gräset. Skulle helt enkelt gått upp lite tidigare än 2:P

Tänkte berätta en liten sak som fick mig att tänka "fuck!! jag håller på att bli amerikaniserad!"
detta var flera månader sen, i januari nån gång tror jag och min värdmamma hade precis brutit benet så jag skulle åka och hämta mat på en restaurang i närheten. Tar med mig L, kör in på parkeringen och frågar L var man hämtar maten och får svaret "parkera här så går vi in i dörren där" varpå jag upprört utbrister "Va?!?! Måste jag gå UR BILEN?!" Stänger snabbt munnen när jag inser vad jag just sagt och parkerar snällt bilen och nästan sprigner in, haha.

nu tänkte jag ta första delen av mammas och tuvas visit.
De bodde inne på manhattan de första sex nätterna men det har jag redan skrivit om så nästa del är Disney World,  florida:)kom fram vid 3 på fredag, hem för ombyta och köpa ponchos(sånna regnmojer ni vet) och sen bar det av till den parken som heter Epcot.



mamma och tuva  regnet


Såhär mkt gillar jag regn!


Vi åker nemos resa:)


Grynet bytte om inför prinsessmiddagen som vi skulle på!


Inne i den Norksa affren i det norska området, även restaurangen var norsk, med en snygg norsk gutt som stog i dörren och som stötte på mig, me like!


Jag Tuva och Belle från skönheten och odjuret:D


Norsk buffet som förrätt, kändes svensk såklart, med mesost, räkor, rom, rökt lax mm'


Tuva och Askungen


Tuva och Törnrosa


Tuva och Ariel


Jag snövit och Tuva:P

Vi fick jättegod efterätt men satan i gatan vad mätt jag var då!!

Efter middagen på två timmar så gick vi ut för att kolla på fyrverkerierna vid 9, än magisk stämning på deta magiska ställe!


Det var hur mkt fyrverkerier som helst!


En megastor jordglob som skiftade färg och bilder svävade på något sätt över vattnet

Resterande dagar kommer snart:)
nu ska jag duscha om jag kommer så långt, haha!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0