TGI Fridays

Igår var jag, erica, carro och issa på tgi fridays och åt middag. Jag och erica åkte min bil och redan där började en kväll fullproppad med skratt. Musiken på högsta volym, nedvevade rutar a la USA och slängkyssar till poliserna. Kvällen fortsatte i samma anda. Vet inte när jag skrattade såhär non stop hela kvällen, utan alkohol dessutom!

Tog massa hemsk kort, jag såg tydligen ut som odjuret i skönhete och odjuret på min bild(näsan som gör det perfekta rynket:P) carro var en fladdermus och issa en emounge. erica var bara söt som vanligt haha!

Sen bar det av till blockbuster för hyrning av film, hem till erica där det gjordes negerbollar(tydligen även kallade det rasistiska namnet gambiaskalle med mjäll, men så dumma är vi inte, eller?) som inte direkt smakar som svenska i brist på vaniljsocker men ändå totalt godkända, bra jobbat E! Sen körde jag hem de långa 500? meterna till mig:P

Idag åkte jag som sagt in rätt tidigt för att möta mamma och grynet, fy fan vad lång hon har blivit! Läskigt alltså, hon når lika långt över marken som mina bröst och ungen är bara 8 år. L som ska fylla 8 i år är mist 1,5 decimeter kortare. Vi har gått runt på manhattan hela dagen, gick länge på matfestivalen på 6:e avenyn. åt mat och mamma köpte 3!! klänningar(hon som inte köpt ett ända klädesplagg sen nyår 2008/2009 tills nu, snacka om omöjligt nyårslöfte för mig, men hon klarade det!) Jag köpte inget i klädesväg, men tre halsband kom med hem iaf!

Imorgon ska vi ses lika tidigt för frukost och sen ska vi ut till Bronx Zoo och efter det The Little Mermaid, jag är faktiskt himla taggad för alltihop! Men mest såklart över att bara träffa min familj:D:D:D:D

Nej tidig sömn idag, är helt klar för sängen men om man känner mig så vet man att jag kan fastna på nätet för obestämd tid, ska försöka undvika det idag!

pussas

Kommentarer
Postat av: ida

of course hejade vi åt dig med :) men piss norge vann iaf, tråk tråk .. haha!



vad kul att din mamma o syster har kommit nu :) tagga disneyland då!! ;)

2009-05-17 @ 12:15:21
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0