tränatränatränaträna bort ditt USA fett....

Japp, nu är det dax för gymmet om 15 minuter! Kan inte säga att jag är så taggad, är så sjukt trött. Hade ett "talk" med min värdmamma igår fast på mitt initiativ. Är så jobbigt när jag ska sluta för jag ska känna själv när jag kan gå vilket är himla svårt. Nu fick jag iaf lite rätsida på detta och även 30 minuter extra(så till 23.30) på min curfue(tid jag måste vara hemma) Hon sa att hon tycktre jag tog upp det på ett bra sätt och att jag sa det på ett sätt så hon inte kände sig anklagad, haha, ja det låter väll bra:D

Nu ska mammsen och grynet landa i Newark om minre än 3h, weeiii! Vet dock inte om vi kommer träffas ikväll, jag vet inte när jag slutar och min gissning är att de bara kommer vilja sova, men om de är på så åker jag in såklart;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åhh vad kul för er :D gud asså jag såg precis smset jag skickade till dej igår, jag somnade typ 5 ggr under tiden jag skrev, lät himla konstigt haha, men men.. :P



Ha så jättekul med familjen nu iaf :D

Puss på dej!

2009-05-15 @ 22:34:28
URL: http://angelicamagito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0