Update..

Ja nu sitter jag här utanför social skillsklassen och väntar på att tiden ska gå, upptäckte att jag lyckas ta mig in på nåns nät så jag kan sitta här, weei!

Jag har ju helt glömt att berätta, men i tisdags så var det ju finals i skolan och på vägen dit så blir jag omkörd av en av de fula ambulanserna (både ambulanser och brandbilar i detta land är designade så de ser skitgamla ut!) kommer framåt och precis innan avfarten till skolområdet så är det två bilar som totalkrockat. Ingen av bilarna har i princip någon framdel längre, totlat intryckta är dom, helt sjukt. Man får köra i 45 miles/h på vägen (ca 70km/h) men såg ut som någon/båda bilarna haft högre fart. En äldre man med kulmage låg i diket med en filt över sig och såg okej ut, utanför den andra bilen låge det 2-4 personer, jag såg inte riktigt, och de var omringade med massa ambulanspersonal. Hörde senare i klassrummet att det var yngre personer och att en persons bröst hade varit helt öppet, usch alltså vad hemskt! Och där satt jag i bilen och svor över att alla bilar fick stanna så ambulansen skulle komma fram, jag ville ju inte komma för sent, gud vad ego man kan vara alltså! Har inte läst något om det, är sjukt dålig på att läsa tidningar och hålla mig uppdaterad men jag hoppas alla mår bra!

Nej nu ska jag undersöka sista månadens resande lite tänkte jag!
Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0