Vart tog plugglusten vägen?

Ja det kan man ju fråga sig. När jag kom hit och skulle välja en kurs så ville jag egentligen bara hem och börja på högskolan/universitet istället. Sjukt taggad för plugg, men den har försvunnit:( Får hoppas den kommer tilbaka till hösten 2010 för då är det dags hur som helst. Efter imorgon så har jag inget plugg fram tills dess så chansen är ju stor att lusten hittar tillbaka igen.
Det blir ju inte bättre av att solen skiner och jag måste sitta inne!

Nej nu ska vi tänka positivt och framåt:) På torsdag kommer mamma och grynet!! Längtar ihjäl mig, har inte sett grynet på 8 månader, en vecka och 2 dagar. Hon började ju första klass innan jag åkte och hon har samma lärare som jag hade i lågstadiet, tycker jag är lite gulligt, jag gick alltså där för 13 år sedan!

Nej back to business!

love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0