89

Skulle logga in på hotmail och skrev(trodde att jag skrev iaf) hotmail.com i rutan trycker på enter och hamnar på 89.com med alla typer porr, haha;P Kom därifrån rätt snabbt och nu har jag gått vidare till bloggen:)



Jobbade på friskis i morse, vilket jag kom på när jag vaknade vid 9.20 och då skulle jag börjat 9.15 men vi öppnar inte förens 9.30 och vid 9.40 så var jag där! Barnen som går på familjegympan vid 10 är så satans söta! Sa till Johanna som jag stod med att "shit vad söta de är, fundrar på att sno med mig en hem sen" och fick värsta blicken från en mamma. hallå...ironi, vi ä faktiskt inte i USA, haha!
Jag har inga planer för kvällen utan tror att jag stannar hemma. Har tröttnat lite på att gå ut och festa, men det kommer nog tillbaka. Imorgon eller på tisdag så åker jag till pappa. Ska fixa lite med betyg och intyg från arbetsgivare så jag kan söka jobb nu.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Erica

Är förvånad över att du tycker barn är söta efter ett år som Au pair!! Har du redan lyckats förtränga din tid? Fast det är klart.. Svenska barn = underbara barn.

Amerikanska barn = bortskämda ungar! ;)

2009-11-15 @ 07:46:11
URL: http://jarlette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0