Biggest looser

Sitter och kollar på biggest looser och är skithungrig på samma gång, haha!
Träningen var ashärlig och gav mig även planer för fredag. Jag och Oscar ska hitta på nånting, kanske bio?

När jag kom hit var det första jag hörde "mjaou" och lillskiten var genast runt benen på mig, sen började såklart hundarna skälla coh jag gick med lillen runt benen hela vägen från stallet till huset för att hämta mat till vovvsingarna och på vägen tillbaka sparkade jag till lillen flera gånger för han aktar ju sig inte! Jag tar ett steg och han är genast under foten på mig. Gav hundarna och sedan lillen mat och på väg tillbaka igen kommer andra katten bus till mig coh viller ha mat han med så jag fick gå ner med honom i källaren och mata:P Jobbiggt värre och nu är det jag som är hungrig som sagt!

Tog en bild med webcamen men den vägrar komma in här!

maaat!

PUSS




Kommentarer
Postat av: ida

haha bra maria, jag är tvungen typ. mamma tvingar mig, fast jag egentligen inte vill..

2009-11-18 @ 15:45:50
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Stylemusic

Hej sötnos :)



Driver en musikblogg som underlättar för dig att hitta inpsiration. Min fråga är vad du skulle vilja se mer av i bloggen?



Hugs, MusicStyle

2009-11-18 @ 16:27:13
URL: http://stylemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0