Dating in the dark

Såg några gånger på detta program när jag bodde i USA och tyckte så synd om de som blev ratade när partnern fick se dom, men det såg himla roligt ut ändå:P Till våren kommer en svensk version sändas på kanal5 och jag funderar på att söka, fatta vad kul! Kommer garanterat inte att våga men vore kul om jag ändrade mig:P

Tänkte åka och hälsa på C nu och hoppas på att hon är där när jag kommer och inte ute på äventyr;) Ska hämta Tuva vid tre och köra henne till hennes pysselverkstad och sen bär det av till Friskis för träning vid 16, kl 18-20.15 ska jag jobba(med lön!) i repan och stänga friskis vid 20. Blir nog lite stressigt för Angelica kommer hit och så ska vi hinna äta innan bion vid 21.30.

Dags att åka!
taggtagg

PUSS


Kommentarer
Postat av: Carro

jag tycker definitivt att du ska söka! ska vi göra det ihop? :D

2009-11-27 @ 22:47:49
URL: http://charmylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0