Baka, baka liten kaka

Fick som vanligt en undrbar massage hos moster. 1h njutning, och lite ont men det är så när musklerna ska få sig en omgång:P

Tog mig från moster till Ylva för pepparkaksbak med Lisa också såklart men det visade sig att det var lite mer än bara pepparkaksbak. De hade gjort en pepparkaksrulltårta med saffranskräm, lustig blandning som inte riktigt gick hem hos mig. Sen gjorde vi saffransbiscotti, urgod deg! men när de var färdiga så orkade jag inte smaka:)
Till sist så blev det pepparkakor, degen är ju så god!!


Massvis med deg!



Biscottina i ugnen


Mmmmm


Vi åt mackor till lunch, de hade inbyggd mun så vi sjönk lite neråt i vår ålder och lekte med maten. Lisa!



Jag:)



Jag slåss med Lisa med en Biscottipinne:P


Griskarna snuskade till det lite!

Har precis kollat på SOS gute och nu är det reklam i GLEE!

PUSS

ck

 


Kommentarer
Postat av: ida

hahaha ja det var en miss men inget man inte kan ta igen nån annan gång ;)



åhh mys med lite bak. och pepparkakor, oj oj. skönt för dig med en jul i svedala nu ju ;) vad ska du göra i helgen?? TACK :D

2009-11-26 @ 22:13:47
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

nej maria du ska inte vara bitter, de kommer säkert bli trevligt. friskis är allt trevligt, och jag har spenderat aldleles för lite tid där den senaste tiden. men efter måndag (tentaaa...) så är jag back on track igen ! ;)

2009-11-27 @ 11:05:28
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Elin Persson

Pepparkaksdeg är så gott!

Nu ska jag baka chokladkolakakor.

2009-11-27 @ 11:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0