Helgen

En snabb uppdatering om helgen.
Var hos pappa i fredags och även C var hemma. Det var vinprovning i cafét med alla grannar:) Jag hade faktiskt supertrevligt och kom på första plats tillsammans med 3 andra i tävlingen som gick ut på att dricka 5 viner av samma druva och känna vilken världsdel de var från med hjälp av lite olika karaktiristiska drag:)
C sov över för första gången så det var jättemysigt:)

Lördagen så åkte jag hem vid 12 för att fixa och trixa inför värdfesten på Friskis med 80-talstema! Att våffla håret tog 1,5 timma. Jag hann inte ens hela innan jag var tvungen att åka så fick göra resten där:P
Josefine, Johns kusin och kostrådgivare föreläste, och fan vad intressant jag tycker att det är! Love it, mamma fick i princip höra hela föreläsnignen från mig dagen efter:P
Sen 80-tals inspirerat pass såklart;)
80-tals tävlingar såklart. Matcha årtal med händelse, lyssna på intro och ange titel, artist pch år(svårt!) och så fanns Björnes magasin 1984? och andra liknande frågor. Mitt lag kom iaf på delad tredjeplats.
Utgång på Sliver!


John och Linda på passet


Jag i BMs glasögon, äkta 80-tal! (drog på mig en kjol över leggingsen och bodyn:P)



Oscar och Sara


Oscar blev min privata fotograf i gymmet


Hahaha, så klockren!


Heting!


Haha, jag vet inte vad dom ville uppnå:P
Anna, Emelie, Johanna, Sara och Oscar


Jag och kusin vitamin på Sliver, paaarty, paaarty!

Nu väntar jag på att den satans tvätten ska bli klar så jag kan hänga den och sen soova för imorgon bär det av till Halmstad och Emma, ska bli så kuuuul!

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

japp exakt så svårt är de, det är fan helt galet. riktigt ilandsproblem men stort är de med... i do not like! måste ta till stora funderaren här ..

2009-11-09 @ 22:44:24
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0