I'm leaving town

Drar till landet idag. Ska bara packa massvis med grejer först och tänkte hinna äta lunch med:)
Igår gick ju jag och Johanna på Johns aerobic och sen en trevlig stund i bastun med svetten rinnandes över hela kroppen, det är så det ska va!!:D Åkte hem till Johanna och fick middag av mamma Ståhl och sen hem till mig för att kolla på bilder från året i USA. Helvete vad bilder! Jag måste göra iordning en mapp med de bästa bilderna så at folk slipper kolla igenom varenda bild, haha.

Hittade precis ett par svarta benvärmare och så får jag låna en body av Stina så det ska nog gå bra det här:P Måste fundera på skor bara men det är inte så viktigt;)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Ida

jag vill med kolla på dina bilder från usa. :D

2009-11-07 @ 01:19:33
URL: http://idaottossons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0