Kasst!

Vilken kass uppdatering! Kommer med lite bilder och text imorgon, promise. Sitter här och fördriver tiden med att glo på mina klyva hårtoppar, dags att ta till saxen snarast. Börjar absolut bli för långt ändå så det är bara bra. Håret fastnar i mina armhålor när jag tränar och gör vissa rärelser, ett tecken? Ska färga håret en gång till innan dess bara så man slipper skämmas! haha

Har nu bestämt mig för att inte ta baconsprutan. Har läst en massa nu och det är ju för fan fler som dör av vaccinet än av sjukdommen. Två kvinnor i USA har båda fått missfall 4 dagar efter att de tog vaccinet och de tror att det är fler som råkat ut för samma sak bara det att de inte har fått någon uppmärksamhet, så nej tack! Om det blir värsta allvarliga epidemin så kanske jag tänker om men inte som det ser ut just nu då som sagt.

Nej, hopp i säng! Repan på friskis imorgon och i veckan ska jag ha Tuva själv ons-sön för mamma är på kurs så det är bara att njuta nu så länge man kan, haha! Nej hon är så söt såååå men man kan ju inte direkt umgås med någon på kvällarna!



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0