New Moon

Super skönt att träna och det gick bra att jobba trots att jag var själv, fick stänga alla tre kassorna och fixa med tvätt och diskmaskin:) Jag och Angie åt på Hot Asia(heter det så?) och hade sen stooora problem med att hitta en parkering vid bion. Parkerade på en plats men upptäckte att man bara fick stå där i 15 min och med megatur hittade vi en till, fickparkering som kanske inte direkt är Angelicas största talang:P Vi körde ut och in ett antal gånger och ett tag stog halva bilen uppe på trottoaren:P Tillslut stod vi relativt rätt, bara att ena däcket stod mot kanten, men vad gör väll det. Jag skrattade iaf okontrollerat där i ett antal minuter och en sån sak sägs väll förlänga livet?

Tyckte bion var himla bra! Varför klagar alla på den? Trodde att Bella skulle spela skitdåligt för ala har sagt det så jag förväntade mig att störa mig på det genom hela filmen men det var ju mktmkt bättre än den förra filmen och störde mig faktiskt inte alls. Ska också tillägga att jag helt klart inte har bytt lag, jag är med vampyren och inte varulven!

Nej jag ska upp vid 8.45 imorgon så det är dax att gå till kojs!

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

haha ja man ska inte vara bitter :)



BRA att du gillade filmen, jag älskade den med :D är du nöjd med helgen annars maria?

2009-11-29 @ 22:01:18
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0