Ny header

Upptäckte precis att jag har en ny header:P TACK KARIN!

Idag har jag målat en massa brädor aka vindskivor till tillbyggnaden till huset. Har nu gjort första lagret på 8 av 13 brädor, har alltså en hel del kvar! Knäna är helt slut och ryggen känns den med efter att ha stått böjd ner till golvet där brädorna låg. Bra träning kanske?

Imorgon ska jag träffa Angelica för första gången sen vi kom hem igen, att det har gått så lång tid är ju helt otroligt! Nej dax för lite slötittande på Tv, alltid trevligt!

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

haha ja jag förstår ditt tänk helt och hållet. jag har däremot inte tid att bli sjuk i en-två veckor nu , har inte ens tid att missa en dag lixom haha ! :P

2009-11-19 @ 16:57:38
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0