Nytt inneställe

Jag har spenderat eftermiddagen på Jönköpings nya inneställe: Länsmuseet:P Iaf om man är 7,8 och 21 år, wihoo.
Jag, mamma, Tuva och hennes kompis åkte dit och gjorde varsin ljusstake. Jag hade trots ironin rätt kul:D
Limmade fast glasbitar på min med en limpistol, självklart kom det en unge och började slita i den när jag höll på så limmade halva vänster hands ringfinger som nu har fått en blåsa. inte så stor men djup så jag kommer få en sån grop i fingret när den spriker(läs: när jag inte kan hålle mig längre och sliter sönder den)


Haha, vilken normal människa tar kort på en blåsa som knappt ens syns på korten?

Jag känner att jag har ett otroligt kul liv just nu. Jag har spendert hela helgen hemma, jag tycker iofs att det är rätt skönt så länge jag får hitta på nått roligt iaf varannan helg och det brukar jag ju få!

Jag tänkte att ni skulle få se lite bilder från min visit hos Emma i Halmstad

Middag första kvällen, Flygande Jacob med ris och sallad:) En söt Emma!


Jag gör klyftpotatis till middag numero två


Potatis och morötter i ugn, fläskfile och pepparsås och så vin såklart:)


Tack för en supertrevlig mitten-på-veckan-helg

Nu blir det OTH och Gossip Girl snart

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0