Oh no!

Vilken kaos! Den nya tillbyggnade är felgjord! Betonggrunden är 4,5 cm för låg. Vi bygger den för att göra huset lättframkomligt och med alla golv i samma höjd och så hände detta. Det går inte att höja golvet då det är golvvärme i betongen och isf skulle vi inte kunna använda den. Tycker så synd om min lilla papps! Vi får se hur vi ska lösa det, känns ju hemskt att riva ner allt igen.

Igår var jag i Värnamo med Angelica. Tittade lite i affärer, åt på Mc Donalds, catchade up såklart:) Köpte allt möjligt och omöjligt på Ica och så bar det av hem till mig. Lax i ugn och klyftpotatis och morötter som for in i ugnen de med:P Julmust till såklart, pappa köpte tre stora flaskor tyvärr, för nu dricker jag upp dom!


Angelica:)


Såhär ser man ut på landet när man ska gå ut med hundarna och det är kolmörkt ute. Hett!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Cornelia

nice outfit för hundpromenad. :P

sv: det är inte så himla svårt att pilla lite med designen sålänge man har tålamod. ;) kolla in denna sidan: http://www.designadinblogg.se/



kram

2009-11-21 @ 09:09:27
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
Postat av: Lotta

FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNN

2009-11-21 @ 14:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0