Ohh, längtar!

Om en månad vid den här tiden så är det snart dags för Kalles jul på TV!! Jag älskar julen och allt ska vara totalt enligt traditionerna, kan få lägga till lite nytt men inget ska bort:) Håller på och knåpar på en önskelista men allt är tråkigt och dyrt än så länge. Sånna där flytta-hemifrån-saker som dammsugare och dörrmatta:P

Fick äntligen prata med min skatteverksperson efter att ha lämnat ett lagom glatt meddelande på telefonsvararen och jag slipper iaf skicka in några papper, wihoo. Nu ska jag äta en lunch och sen blir det Friskis, ska köra hårt som satan!

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

längta inte så mkt till jul dåååå !! ;)



spiik är en studentfest nere i kalmar med studenter från hela landet :) så på fredagen är de innebandyturnering, sen kåren fre & lör och fortsatt fääst resten av helgen typ :) haha. ingen nyttohelg men ack så skoj ! ;) du får åka nästa år !

2009-11-24 @ 23:11:59
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0