Partyproblem

Jag tror att jag har drabbats av den känd bloggtorkan:P Men jag kommer nog igen tror jag.

Jag har ett litet partyproblem just nu. Det är värdfest på Friskis på lördag med 80-talstema så jag skulle klä mig i ljusrosa tajts, body, benvärmare och pannband. Problemet är då att jag aldrig hakade på bodytrenden så jag har inten body, och har idag kollat igenom varenda affär på stan men de säljs ju inte längre! Vet itne riktigt vad jag ska hitta på längre men det finns ju masssvis med andra saker som tillhör 80-talet:)

Träna med Johanna vid 16 coh sen mat hemma hos henne och bildvisning från USA!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag har en boddy i korall om det skulle passa??

2009-11-03 @ 16:33:08
Postat av: ida

men tack skaru haaaa :)

ae du får ändra till nåt annat chickt tycker jag, du lever ju livets glada dagar utan äckligt jobb lixom! ;) haha.

2009-11-03 @ 22:46:12
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0