shooot!

Hittade en galet snygg klännign på asos. Helt perfekt! Jag som inte ska shoppa nånting nytt på ett bra tag till(förutom smågrejer som strumpbyxor och sånt) ville skita i allt sånt och skulle helt klart klicka hem den men, guess what? självklart finns den bara i gigantiska storlekar, jävla piss! Så nu letar jag efter nån annan för nu började mitt shoppinghjärta slå hårt och då går det inte att hejda, men hittar inget som faller mig i smaken.

Tränignen idag gick åt helvete. Mådde illa innan jag gick in men det gick i princip över innan jag gick in, men kom tillbaka rätt snabbt och lagom till jag ska leda ett par låtar i mitten av passet så började svarta prickar flyga framför ögonen på mig så fick gå ut ett tag, men tänkte inte ge mig så jag tog mig igenom sista delen av passet också men har ALDRIG i mitt liv  gjort rörelserna så fjuttigt och fult som nu.

Åh, nu hittade jag en ny klänning på asos, som kostar typ tre gånger så mkt, men som ser ut att vara så mkt enklare att sy så det har jag faktiskt tänkt att göra nu:) ska ge mig ut på tygletning imorgon!

Idol ikväll och jag ska hålla mig borta från shoppingsidor:P

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

ohhh, i know you missed me;)



jag är dock skeptisk mot att du tränade igår... det är inte bra, svarta prickar säger väl de mesta!? haha

2009-11-14 @ 10:34:52
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

haha , ja ja vi får la se maria, du måste vara försiktig ! ;) om jag hinner från min föreläsning ses vi på tisdag, otherwise nån annan dag ;) de är partaj + taco på kåren på fredag så nån puls blir de icke på fre =/

2009-11-14 @ 12:54:06
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0