Skatteverket

Detta är vad jag har sysslat med hela morgonen medan jag har kollat på bland annat "How I met your mother", den lila var fruktansvärt klurig. Höll på att ge upp men så gick det plötsligt hur bra som helst!

Har även ringt skatteverket ett antal gånger, men de är aldrig där! Har fått hem papper där de undrar om jag vill vara folkbokförd i sverige eller inte för de har tydligen fått uppgifter från försäkringskassan om att jag reste till USA för över ett år sen. Blanketten är dock helt fel för mig för där undrar de om min familj KOMMER att flytta med mig, alltså som att jag inte flyttat än men vi får se vad de säger. Måste väll ringa till försäkringskassan med verkar det som, så att jag fortfarande är försäkrad.
Träning ikväll! taggaaa!

PUSS


Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

FinFin blogg ♥

2009-11-24 @ 17:04:41
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0