Sötnöt!

I lördags så hade jag lite hemmaspa på förmiddagen:)
Ansiktsmask:


och kände att mina ben började bli alldeles för lurviga för att vistas bland folk så de rakades också:


Träffade Johanna utanför Sofiakyrkan, vi var båda lite sena och så körde Johanna plötsligt förbi mig när jag stod vid en stoppskylt så vi körde i karavan runt hela området och letade efter parkering men det var totalt omöjligt! Helt sinnessjukt. Inte ens på stationen var det lätt men till slut hittade vi var sin, jag improviserade en plats och fick en glad överraskning när jag kom tillbaka, 300 spänn i böter, visade sig att jag stod på SJs personalparkering, haha!

Vi åt sushi, min trillade totalt sönder varje gång jag plockade upp en bit, men gott var det:)



Johanna, med lika grått hår som mig, haha!

Sen åkte vi hem till en annan Johanna och där var även Klara, Sofie och en tjej som jag inte kommer ihåg namnet på.Det var dags för Rock Band! Superkul spel:) Gjorde allt som göras kan, spelade guitarr, bas, trummor och sjöng! De hade en super söt kattunge hemma, Bubbles hette hon!
 


Så jäkla söta båda två!

Nu ska jag ner till friskis och jobba lite,

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0