Tattoo your name across my heart, so it will remain

Igår körde jag en underbar bil från pappa till Växjö. Skulle lämna tillbaka Cs bil. Bara jag petade lite på gasen så flög vi iväg, underbart! Har alltid gillat snygga och snabba bilar, inga ferarri och sån skit utan bara nya modeller av vanliga bilar:P Detta var ju en ny svart Audi A4:)


Brum bruuuum!

Efter det bar det av till Jönköping för att kolla på Idol med Oscar. FAN att Reza åkte ut! Hon kanske itne är coolast på alla sätt och vis men hon har ju helt klart bästa rösten. Vet itne vem jag ska rösta på nu längre. Gillar ignen speciellt mkt. Tove försöker vara så jävla cool, mariett låter likadant hela tiden, det gör Erik också och Calle är för mkt rock för mig så då är det ingen kvar. När det var slut åkte vi till hemmakväll och hyrde Hipp Hipp Hora, haha så jävla bra, men så pinsam så jag måste gömma mig under kudden ibland;) Sen satte vi på 5 myror är fler än 4 elefanter, haha gud vilka minnen!

Mmm, gottigott!

Kom hem vid 1.30 så sov rätt länge idag, nu blir det fix och trix och sen ska jag ner till stan och äta sushi med johanna runt 18!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0