Väskor;)

Sitter och surfar runt på bagsandfashion oh så mkt fint det finns. Intresset just nu är väskorna:)


Skulle inte säga nej till denna tex:)

Rix Moronzoo flödar ut genom högtalarna och alldeles snart ska jag äta min frukost och kolla på inspelade Glee från igår, hoppas det är bra.
Vaknade med en bultande huvudvärk men vi får se vart dagen för mig, troligtvis och förhoppningsvis så blir det träning vid 4(ska inte glömma bort att hämta Tuva på fritids och köra henne till stan för hennes pysselaktivitet!) Sen blir det nog en väldigt lugn kväll nu när kroppen inte känns 100.

Igår tvättade jag, diskade och lagade mat till min lilla familj. Jag skyller på sinnesförvirring för annars vet jag inte vad som orsakade detta:P haha.

Nu, frukost!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0