60 min+

En hel timma extra idag alltså, men jag vet ändå inte riktigt vad klockan är. Men datorer ändrar sig automatiskt väll så isf är den snart 12:)
Funderade ett tag på att åka till Friskis och gymma en timma eller två, men jag la ner dom tankarna lite snabbt. Tänkte att jag tränar imorgon istället(men det hinner jag inte, men det har jag glömt bort:P) smart va?

Imorgon ska jag hem till Stina strax efter 18 och så ska min älskling överraska mig med en god middag. Eller, inte överraska på det sättet, överraskningen är att jag inte har nån aning om vad vi ska äta:D Så skönt att hon bor kvar i min stad iaf. Min äldsta vän och den jag litar allra mest på. Vi har inga gemensamma vänner så jag vet att allt stannar hos henne, haha! Kom på att det är dax att boka skidresa snart med så ska ta reda på om hon vill följa med mig uppåt landet i vinter. Har alltid åkt med varandras familjer men det är väll dax att vi drar iväg själva när våra familjesituationer ser ut som de gör.

Jag har förresten lagt till en till punkt på min "att göra-lista" Måste ringa till Telias support och få dem att hjälpa mig att få ut min lap-top på nätet också, inte så kul att skriva inlägg utan bilder!
Nope, dax för en dusch och sen ska jag ringa och väcka kusinen om han inte har pallrat sig upp än!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Cornelia

sv: det skadar ju inte att testa, det kostar ju bara 350:-, och kan göra att du kommer in på det du verkligen vill. jag fick 1,6 nu när jag skrev första gången och det känns så sjuuukt skönt. fast har ju inte fått resultatet på papper än, men om man jämför med de tre senaste proven så skulle jag landa där. testa för sjutton! kram

2009-10-25 @ 14:54:09
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
Postat av: ida

eh jag kan tänka mig de jaaa :) vi såg han i skövde en gång (fråga mig inte varför vi var där HAHA) och han var så snygg att både jag coh ellen höll på att kolavippa! haha.



nej de var inte dåligt va!? ;) dock bjuder del 2 på annat folk än igår ;)

2009-10-25 @ 16:53:48
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0