Barndom

Jag går igenom flera påsar med prylar, skolgrejer och pyssel som fanns i min garderob, måste ju rensa det inna jag kan stoppa i mina kläder. Hittade 5 kilo med små pappersbitar urklippna ur tidnigar:P Massvis med möbler från IKEA katalogen och massvis med fiskegrejer, haha, har inget minne av att jag gillade fiske, men men..


Nödvändigt, eller hur? Men jag har alltid varit en samlare, nu har jag dock gått från tidningsutklipp till skor:P


Haha, jag har räknat smörknivar hemma hos mamma och pappa, pappa vann ju stort iaf:D

Sen så hittade jag ett brev från min barndomsvän Jennie. Vi umgicks dygnet runt hela lågstadiet och en del av mellanstadiet, sen så gjorde vi inte det mer haha. Ni ska få höra brevet!

" *överskrift saknas!
Maria Maria Maria, jag har övervägt detta beslut i flera dygn, veckor och månader. Allting började när vi delade delfin-hjärtat, då kände jag att jag började undvika dig och min gnista av detta beslut blev tillslut till en flamma.
Jag gråter av att behöva skriva detta , och innan jag skriver det på papperet vad det är jag vill, så hoppas jag att vi kan vara vänner och att du inte säger det till någon, inte äns till mig! Jag vill inte vara din bästis mer! Kram Jennie"

Stavfelen är inte mina:P Men herregud, skrattade (så jag grät, jaaaa Erica! haha) länge, jag blev bästisdumpad! Kommer dock inte ihåg brevet så vet inte om jag blev så ledsen, får ju hoppas jag inte blev det:)

Nu ska jag fortsätta min städning!
PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHAHA vadå jennie holkko? jag dööööör!

2009-10-08 @ 17:20:39
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Cornelia

hahaha. fy vad roligt.:D

minns du att vi fick skriva brev till oss själva när vi gick i 5:an? som man skulle läsa på sin 20-årsdag? jag läste mitt för ett par veckor sedan. så sjuuuuukt roligt. :D

2009-10-09 @ 22:04:00
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
Postat av: Jennie

haha JAG dör. jag var så underbart poetisk och känslig när jag var liten. men det är väl ändå gulligt att ta sig tiden att känna lite ånger och skriva ner det på papper? slår vad om att det är en bra mycket bättre dumpning än en del par gått igenom ;)

2010-09-26 @ 18:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0