Beslutsångest!

Jag håller ju som sagt på att välja glasögon, och det går inte så bra! Jag vill ha allihop:) Ska se om jag kan få låna tre av dom över helgen också så jag får lite mer tid. Ska iaf ner till optikern alldeles snart för att kolla på mina halvt irriterande ögon och se om det kan bero på att linserna inte passar mina ögon.

Igår blev det köttfärssås och spagetti till mitt lilla gryn och jag kom ihåg grönsaker så det blev majs:D Sen hämtade jag mamma på tåget och kvällen spenderades hemma hos Pierre. Kom ändå i säng i skaplig tid och lyckades vakna 2 minuter innan fönsterputsarsnubbarna plingade på! De är dock inte klara än och jag måste alldeles snart gå men jag får hoppas att de sköter sig och att ingen travar in i huset nu när dörren inte är låst!

Puss


Kommentarer
Postat av: ida

ajamen de klart vi ses vid fyra, jag är pepp. sitter och skriver hemtentan nu , kommer ingenvart haha ! katastrof!



idag ska du välja glasses ju , spännande o se vilka de blir ;)

2009-10-16 @ 12:01:14
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0