Brunett!

Ja...jag bestämde mig för att bli brunett:) Hade med mig en färg hem från USA, en som skulle bli ljusbrun. det blev inte så ljusbrunt! Jag är helnöjd med färgen, det är itne det, men varför blir det aldrig ens i närheten av färgen på paketet??


Här ser ni mig iklädd de otroligt heta och opedofiliga plasthandskarna!


Färgen är i och det ser fruktansvärt mörkt ut!


Hårfärgen jag använde nu täckte inte riktigt över det blonda som det gjorde förra gången jag färgade. Rätt så ljusa slingor kvar, men det gör väll att håret ser livfullt ut eller hur är det?:D


Såhär blev det! Men märker nu när det börjar torka lite att det inte blir så mörkt som på bilden. Får lägga in en ny imorgon när det är tort!

Nu ska jag sooova!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0