Cornflakeskakor

Maria lindberg har precis bakat cornflakeskakor, mumma! Smeten var god iaf, nu väntar jag på att de ska stelna lite:D

Här puttara det i grytan:)


Det färdiga resultatet:!

Dagen har bestått av att hämta en mobil hos John som dumpades hos Johannas syster soms ska ta med den till henne i Gbg när hon nu tappade sin egna i badkaret(med vatten i, oh yes) Sen hälsade jag på C och sen hem en snabbis bara för att åka och handla ingredienser till mitt bak:)
Love Actually började precis så nu ska jag parkera rumpan i soffan.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Erica

ÅÅHH de bakade jag alltid hemma! Så SATANS goda!!:D Fasiken vilken Maria-saknads-klump jag fick i magen idag när jag körde förbi ditt hus. KOM OCH HÄLSA PÅ!!

2009-10-26 @ 04:49:27
URL: http://jarlette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0