Däckbyte och älgstyckning, yippie!

Jag har nu bytt däck på min bil!! Oh yes,det visste ni inte att jag var så händig:P
Fina nya vinterdäck, men utan dubbar så om det blir blankis så åker jag väll i diket, grattis till mig:P Lilla tjocka katten med korta ben kom och vill hjälpa till, så otroligt söt och när man väl har honom i famnen så grabbar han tag med klorna i jackan så man kanppt får ner honom på marken igen, sötunge:)
(hmm, ja, pappa hjälpte mig med däckbytet, än är jag inget proffs:P)


Här vevas det för fulla muggar:)


Men jag hade lite problem med att få loss sommardäckens muttrar/skruvar/whatever så pappa hjälpte till såklart!



Liten kortis, som ingen har döpt, men han kallas tydligen för Lill





Här har vi Diesel, även kallad odjuret. Jag tog en promenad med Karin, Dixi och Diesel igår. Karin valde såklart att gå med Dixi och jag hängde och flängde som en vante i andra änden av kopplet på Diesel. Men söt är han, och snäll, men fruktansvärt omöjlig!


Dixi<3

Gud vad djurbaserat det blev. Jag som skulle vara manlig och händig, aja, en annan gång:P
Ja just det, jag ska ju vara lite manlig om bara en halvtimma. Älgar har skjutits i veckan och här ska det styckas och malas. Jag är ju inget stort fan av lukten av rått kött, men jag ska väll antagligen hjälpa till lite iaf:S

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

hahah ja de måste du ;) BIG CHANGE ! :p nooooot! hah



hörrööööö jag vill se glasögonen!

2009-10-18 @ 22:27:02
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0