Egen företagare

Jag har varit riktigt slapp idag. Om man inte har något att göra så får man skaffa sig något att göra, just därför så är jag härmed beroende av Café World på Facebook:P Det går riktigt bra och långsamt framåt:D Är numera på Level 6, men alldeles snart kommer jag till 7an!
Ni ser vad som händer med mig och ett sånt här litet skitspel, fatta då om jag införskaffade Sims! Katastrof!

Imrogon ska jag in till stan och träffa Ida och Ylva. Har inte träffat Ylva på länge då hon precis kommit hem från England, inte för att jag själv har varit hemma så länge men ändå:P
Grey's om 1,5 timma, give it to me!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Karin

Det var väl det jag visste. Länge leve Café World! :D

2009-10-21 @ 19:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0