Filbunke

Japp, det är vad jag åt till frukost. Kan inte komma ihåg när jag gjorde det sist..jag var väll 12-13 år ungefär. Jag ska alldeles strax ta mig hem till pappa, en trevlig körning på 40 minuter fast nu började det hagla så jag vill inte gå ut:P
När han kommer hem från jobbet ska vi köra upp till Linköping och hälsa på C, ska bli så kul att se henne igen, sist vi sågs var ju i november när de hälsade på mig i USA!

Hela morgonen har jag försökt få in alla mina kläder i garderoben men det går inte!!! Helt jävla omöjligt! Mamma rensade ur en av hennes garderober i hallen så jag kan hänga en del av klänningarna där och så ska jag ta med mig en del till pappa, och jag har ändå en rätt stor garderob men jag behöver en i klass med Carrie. Jag måste hitta min egna Mr Big!

Det haglar iaf inte mer nu så jag borde åka, måste hinna duscha när jag kommer fram också, c ya!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0