Första snön den 13 oktober

Ja jag har minsann snö utanför fönstret och det ser inte ut att smälta, vet inte om det är bra eller dåligt:P
Datorn krashade igår så nu ska jag iväg till Media Markt och köpa den satans externa hårddisken som jag snackat om så länge och försöka rädda det jag kan.
Haha, hittade icareklamer på youtube som jag aldrig sett innan, tycker dom är lika roliga varje gång, men den nya med praktikanten lockade inga skratt, fårstår inte riktigt poängen men det kanske kommer.

http://www.youtube.com/watch?v=85i2--m3g9Q

Visste ni förrästen att det finns många uppgifter om att man inte ska använda tandkräm som innehåller flour/flourid? Det finns i alla tändkrämer i princip, för att hitta en utan får du ta dig till en hälsokost. För en gångs skull så får du faktiskt inte cancer, utan du blir mindre intelligent! Jag ska iaf köpa en utan och bara borsta med flour på morgonen varannan dag!

Nej nu ska jag ge mig ut med min bil och mina sommardäck i snön, wish me luck!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0