Gimmie moooore...

Jag började med att åka till C och lämna en blomma från mamma, mig och Tuva. En jättefin orkideé, lite lilaflammig sådär:)
Sen fick jag racea ner till stan för att hinna till bernards och Johanna som satt där i ett hörn och väntade. Lika trevligt som alltid att träffas och det gör vi snart igen, på måndag till och med! Pojkvännen kom och de ser ju fortfarande nykära ut, efter 1,5 år!
Hämtade en bok på biblioteket som jag har stått i kö för och nu ska ajg klaga lite! Fick ett bibliotekskort när jag var 8 år, alltså 13 år sedan och det har tappat sin framsida coh sträckkoden funkar hälften av gångerna, och så måste jag betala för ett nytt! Vad är det för skit? Sen så fick jag ju även betala 10 spänn för att jag bokade boken! Inte några stora summor direkt, men grrr...

Träning, usch! Nu ska jag lägga mig i soffan och inte träna förens på tisdag!
Om en timma blir det Idol såklart:D
Imrgon är det Halloweenfest hos Kalle och Jonatan i Huskvarna. Har ingen vidare energi så det blir förra årets utklädnad. En nyckepiga:P

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0