HAHAHAHAHA!

Kollar ju på körslaget och jag hoppas verkligen af ugglas eller dansbandssnubben åker ut, men det var inte det jag skulle skriva:P Slog över till dansbanskampen i reklamen och HERREGUD! Det var det värsta jag hört! Von Hoffstens suger! Sjöng "Just Nu" av Tomas Ledin och ja, no comment;)

Sen så fick jag ett mms av john, en hel video av när Måns Zelmerlöw uppträder. Fy vad avis jag blev! Jag har ju till och med ätit middag med allas vår Månsan, det ni:D

Nej nu börjar det igen!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Karin

NEEJ Von Hofstenz ägde ju! El famillio Lindberg känner (eller.. vi gick på samma dagis..) han som spelar saxofon - han som fick ett beundrarbrev. HIHIHIHIHIHI famoouuuus. Haha, vi ringde i alla fall minst 3 ggr.

2009-10-25 @ 09:14:19
Postat av: Lotta

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, DU BORDE FÅ STRYK MARIA! A LA JOEL lottas kompis! de va ju grymma, humoristiska, o drev ju lite med juryn! indie-dansband!



smisk från lotta

2009-10-25 @ 09:26:31
Postat av: ida

de låter sjukt bra faktiskt :D du får ta dig en funderare helt enkelt!!



ÅHHH har du ätit mat med måns z? JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR !!

ja igår var de skoj, men duvet, de kommer en part two med :) igår var de bara lite högskolegrabbs och de allra närmsta tjejerna dvs ellen o co + emmaj och li :)

2009-10-25 @ 11:39:47
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: anna andersson

jag är kär i måns zelmerlöv.

2009-10-25 @ 12:46:42
Postat av: Anonym

Hallå! saxofonaren i hoffstenz lärde mig att gunga! damn you maria.

2009-10-26 @ 13:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0