Jag är alltså arbetslös...

Jag kan inte fatta att jag kan ha så lite "slapp tid" när jag inte har något jobb. Att planera in nya grejer är skitsvårt och tiden räcker inte riktigt till, men det lugnar väll ner sig det med när man har varit hemma ett tag. Imorgon har jag varit i Sverige i 2 veckor, oh my!

Idag gick jag på aerobicen vid 4 och var totalt lost flertalet gånger, hamnade på fel fot, och till och med fel håll, men sista låten klaffade det mesta så nu får vi se hur det går nästa gång:D
Sen blev det första besöket på a6(om man bortser från IKEA och jag köpte en ny foundation som jag hoppas passar, samma märke som nu men min färg fanns inte kvar såklart! Pappa sköt jaktlagets första älg idag med så han skulle buda de andra på middag och jag och se fick följa med såklart så sju personer intog Stora Hotellets restaurang Le Trottoire(stavning?) Sjukt god mat och vi satt nog kvar i över 2 timmar. Supertrevligt sällskap, dessa jägargubbar:D

Imrogon ska jag luncha med Ida men om jag känner mig själv rätt så kommer detta bli min frukost:P Sen ska jag hämta Tuva på fritids och sen så ska jag ta hand om skruttan i två dagar när mamma är på tjänsteresa så inga lediga kvällar här inte, men hon är ju otroligt söt ändå så det går nog bra!

Nej nu ska här sovas så man kommer upp i någorlunda tid för torsdag morgon måste jag ju upp innan 7 för att få iväg henne till skolan, jesus!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0