Ledig dag:D

Igår tränade jag igen, samma pass och nacken var stel som en pinne så vissa rörelser gick väll sådär:P Anställda bjöd på kaffe och kaka, tur för mig som var ytterst hungrig:)

En tripp till optikern för att äntligen beställa glasögon. Hade bestämt mig för de gråa med rosa sidor, men när hon försvann för att räkna ut glasets tjocklek så gick jag runt och tittade på bågar och det var dumt gjort!! Såklart hittade jag ett nytt par som jag gillade så nu har jag dom två hemma och ska bestämma mig tills på torsdag. Kan inte komma ihåg att jag haft sånna här problem med att bestämma glasögon innan, men what to do?:D

Nu ska jag kolla på S.O.S. Gute, älskar detta och borde helt klart bli sjuksköterska(läkare egentligen, men har jag betyg för det? nope!) men pallar inte att jobba sena kvällar, helger och högtider. Jag är en familjemänniska:)

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

hahah du är nog världens mest veliga person!

2009-10-21 @ 17:51:12
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0