Muffins!

Jag bakar kladdiga chokladmuffins, men upptäckte precis ett litet problem. Använder inte vanliga formar, utan silikonformar och det blir inte klart lika snabbt så har ingen aning om när de ska ut. Testade efter 10 minuter som det står i receptet men då flöt de fram:D
Till råga på allt så satte jag långfingret på plattan som jag smälte smöret på, ajsomfan! Undrar om det kommer bli en blåsa för huden är helt läderaktig där nu, men vi får see!



Hoppsan Kerstin! Nu var de visst klara. Bara jag inte hade inne dom för länge nu så de inte blir kladdiga men det visar väll sig.

Innan detta storbak så var jag på 1h massage hos moster, så underbart. Ska försöka ta en i månaden nu innan jag flyttar till Gbg för då kommer jag inte kunna gå dit så ofta. Hur nice är det inte att ha en moster som är utbildad massös och som har sitt egna massageföretag hemma hos sig, och som dessutom bor 1/2 minut ifrån mamma?!

Inna det(skriver jag allt i fel ordning eller vad?) så var jag på Ryhov och hälsade på C, så bra att hon ligger i Jönköping igen så man kan hälsa på. Rummet är så mkt bättre än i Linköping, känns inte alls like mkt sjukhus. Ska åka dit snart igen med lite muffins!

Nu sak jag fejja i garderoben så kanske jag kan trycka in lite mer!

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

jaa men de är så typiskt jennie holkko o uttycka sig så. du fattar inte vad jag skrattade när jag läste de :P

2009-10-08 @ 21:07:32
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0