Nattinatt:)

Hemma från Linköping igen. Det tar ju 2 timmar att åka på varje håll så vi hann tyvärr inte stanna så länge. Måste vara fruktansvärt långtråkigt att inte ha någon att prata med så stora delar av dagen, jag skulle bli deprimerad direkt men man har väll inte så mycket val iofs, på onsdag kommer hon ju till Jönköping igen så då blir det så mycket lättare!
På vägen hem såg vi något übersött! 3 ungrävar som lekte vid vägkanten, de rullade runt och bet lite lätt i varandra:) Någon som ocskå gillar att rulla runt och bita är 13 månader gamla hunden Diesel. Herregud, denna hund har några gener kanin i sig. Han kan hoppa flera meter rakt upp i luften och hoppar gärna upp på mig med sina tassar som räcker mig upp till axlarna, nästan så man flyger omkull och så ska han gnaga på min axel/fot/lår/fingrar/armbåge/whatever he can take! men han är så söt:D

Ska stanna här i några dagar och hjälpa pappsen lite, tror han har lite väl mycket i sitt liv just nu så jag tänkte städa badrummet och laga middag imorgon.

Nej nu ska jag soooova! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0