Nya valmöjligheter

Ögonen såg superbra ut så vi antar att det var all flygplansluft som orsakat det hela. Är inte närmre ett beslut i val av glasögon, Jag bytte (haha, jag skrev böt först men tyckte det såg lite fel ut:P) ut 4 av 5 glasögon till helt nya, mycket mer extrema så vi får se vad som händer. Har ju inte glasögon så ofta så tänkte att när jag väl har dom på mig så ska de minsann synas!

Taggar till för pulspasset kl 16 och måste betsämma om jag ska åka hem till pappa ikväll eller imorgon. Söta tvillingsystrarna Lindberg kommer dit ikväll och dom har jag ju itne träffat på 14 månader!! Har hört att en av dom har blivit med lugg, spännande!!

Nej nu ska jag luncha lite snabbt med mig själv och sen blir det packning till både träning och helgen!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du vara snäll o gå in o kolla på mina texter/dikter som jag har skrivit, gillar du dom inte så ska jag ställa mig i skamvrån.



/Beloni, killen med hjärtat

2009-10-16 @ 13:59:06
URL: http://beloni.devote.se/
Postat av: ida

haha de gick ju asbra :) desto sämre för mig som hade en hjärna av gröt efter tentaskrivande o gjorde massa fel :P



ojj ännu mer o välja på då?! hur ser dom nya ut då??

2009-10-16 @ 17:59:15
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0