Ojojoj

Min kusiner i Gbg verkar väldigt upprörda över att jag sågade Von Hoffstens:P tre kommentarer, antar att det är en från varje lindbergare, men eftersom den sista var anonym(men samma ip adress, haha) så vet jag inte riktigt. Jag står iaf fast vid vad jag tycker då det lät förjävligt när dom sjöng. Har inget emot saxofonisten men de borde nog byta sångare!

Var inne på kensas blogg och så en video om en tjej som tagit en influensaspruta och som nu inte kan gå normalt framåt och som inte kan prata normalt. Om hon springer så är det som vanligt och hon kan även prata, och när hon går baklänges så funkar allt också. Helmysko och rätt så skrämmande i dessa spruttider.

Har ritat lite på en tunika/klänning som jag har tänkt sy. Hittade inget bra tyg hemma bara så måste inhandla nått snyggt först

Dax för en snabb dusch och iordningfixning;)

Cheers


Kommentarer
Postat av: Karin

AAAAAAAAAAAAAAH.

Jag som ska ta sprutan om någon vecka :S:S:S ishlo pishlo

2009-10-26 @ 14:03:46
Postat av: ida

haha de hade jag gjort ;) lätt. knäppt massa bilder haha



du jag såg den videon med, så sjukt läskigt!!

2009-10-26 @ 18:29:49
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0